torsdag 26 mars 2009

Vila

Om jag inte vilar på ett par dagar då blir jag helkonstig och får sova hela kvällen och natten. Så igår efter middagen la jag mig i soffan och när det blev för fullt där i sängen och sedan kom jag upp en sväng vid nio och sov igen vid 22.30. Jag ska vila varje dag, jag lovar. Hur kunde jag tro någonting annat. Min äldste som som inte engagerar sig så kolossalt i bäbisarnas ankomst kom till slut in till mig och undrade om jag skulle ha barn nu så som jag vilade och vilade. Men idag är jag piggare och har plockat lite och dammsugit hallen. Och så ska jag fika med ett par kompisar.

Annars vet jag inte så mycket. Jag tror inte att något mer behöver handlas innan dom kommer nu i alla fall. Igår köpte jag ullstrumpor till dom och en silkesmössa eftersom en var försvunnen sedan förra gången. Nä vi är nog redo nu. Om man kan bli det.

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja, vila nu, sedan kanske det inte blir tid till det!

Unknown sa...

Hej Maria. Vi väntar också. Och tänker på dej!

Anonym sa...

hej ÅHH så spännande nu väntar man med spänning.. lova ett par bilder på de små underverken! kram