tisdag 26 februari 2008

I smyg

Jag bloggar i smyg för jag har egentligen inte tid. Måste berätta bara att jag bakade en kladdkaka klockan 06.30 i morse. Jag har alltid haft svårt för att planera saker. Eller planera går väl så där, men själva genomförandet blir inte alltid när eller som jag har tänkt mig. Och jag började nästan skratta när jag stod där och rörde ner allt i en jätte stor gryta för det var bara den som var ren. Det är inte första gången jag bakar så tidigt på morgonen, tänkte jag, och inte heller den sista, för nu tror jag att jag känner mig själv, åtminstone lite bättre. Tidigare hade jag tänkt: Aldrig mer. Nu tänkte jag att jag är ju piggare nu än vad jag var i går kväll iallafall.

2 kommentarer:

Selmas småprat sa...

Hihi, det var minsann en till som bakade samtidigt som dej i morse, nämligen undertecknad!Precis rätt tid på dan för sånt!

Maria sa...

Hej
Ja det kanske är då man ska baka. Vad kul att det var fler som bakade då.