fredag 30 april 2010

Lite goda råd - i alla fall två

Det Majken och Ester verkligen gillar är att jag sitter på golvet och så står dom och kramar mig, pussar mig, biter mig, helt enkelt är med mig. Dom är så fina och jag känner mig som en stjärna, värsta idolen när jag sitter där. Och det är samma för mig. Dom är mina idoler och jag älskar att se deras tjocka fingrar krama mig så där som bara dom kan. Och deras fötter utan strumpor. Älskar att se hur deras tår liksom trycks ihop när dom står där och håller i mig.

Men vi kan ju inte ha det så där jämt. Ibland ska man till exempel baka bullar. Bara för att det är så himla gott. Och då blir allt svårare. Dom skriker vill sitta famnen och då får man låta dom göra precis vad dom vill. Det kan vara att hälla ut potatismjöl på golvet eller makaroner. Hälla ut alla bestick på golvet eller alla tidningar.

Så om ni ska få tvillingar så är det mitt tips. Alltså sitt en massa på golvet och krama dom och när ni inte kan det låt dom hälla ut allt som inte är giftigt.

Så överlever man och så kan man få äta en nybakad bulle mellanvarven.

Inga kommentarer: