torsdag 1 april 2010

Tokigt

När jag skulle gå hem från öppna förskolan igår så såg jag att det hängde något på sidan av vagnen. Åh nej det var min bh. Och jag blev så där generad som man= jag ofta blev när man=jag var barn. Så kom jag på att jag hade tagit upp lite ren tvätt och lagt den på byrån i hallen. Brukar hamna där eller i soffan eller på golvet och sedan ligga kvar. Och vagnen brukar stå i hallen på natten. Ja så har väl någon hängt den på vagnen.

Fast varför?

Fast sen blev det lite kul och jag log lite för mig själv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju sådana härliga BH-bilder HM borde ha inför julen! ÖH, ÖH och KRAM / E

Anonym sa...

En reserv-BH kan ju vara bra att ha när man är ute på byn... om man tappar den man har på sig eller som öronvärmare kanske. Tack Maria för att du delar med dig av detta. Glad Påsk! /Lena

Familjen Tapper-Kaller sa...

Vad roligt att höra om BH:n! Det hade lätt kunnat hända mig. Förresten kanske det redan har hänt mig utan att jag har märkt det... Vore inte alls omöjligt.
Kram!

johannapannan sa...

UNDERBART!!!!