onsdag 7 april 2010

Lite trött

Jag blir liksom inte kvitt det: Sötsuget. Trötthet och sötsug går hand i hand. Och mitt nya joggande jag hinner bara med kanske en gång den här veckan. Min man och dotter är i Stockholm. Har hittat Barbiedocka för 2000 kronor och köpt. Nej det har dom inte. Tittat på väska på NK för 5000 också. Jag blev orolig och ringde en extra gång för att säga att dom inte får köpa någonting till mig. Jag är inte orolig för att min man ska råka köpa något till mig, men däremot min dotter. Hon vill köpa present till den, till den och så den. Det är första gången hon flög flygplan fast hon ville hellre åka tåg. Har väl lyckats skrämma henne genom att jag nästan aldrig flyger, eller förresten nästan aldrig reser överhuvudtaget. Jo men ibland gör jag ju det. Förresten.

Tröttaste mamman på den här gatan och i hela stan idag tror jag. Herre gud somnade på soffan igår kväll och sedan vaknade jag och sedan när jag la mig på riktigt då kunde jag inte somna. Och så busigaste barnen har jag också. Dom hjular och gör volter. Hjälp.

Inga kommentarer: