lördag 25 januari 2014

Helg nu

Tack helgen för att du kom. Jag var trött och sliten och huset var upp och ner. Kanske hinner vi lite i helgen, fast imorgon ska jag jobba. Lite typiskt, det behövde jag inte den här helgen. Igår mös flickorna i soffan och kollade i den här räkneboken som dom tycker är kul.

Så fick jag ett infall och köpte biljetter till en balett. Jag och två av mina stora barn ska gå. Män som dansar balett och så ska det vara lite roligt också. Sånt här gör inte vi ofta. Biljetter till några stycken drar iväg och blir så dyra. Men nu ska vi gå iallafall. Lite såna här inslag i livet tror jag berikar.

2 kommentarer:

Maria JAG BLOMMAR sa...

Jag har också jobbhelg, står i butik idag...
Mysigt när lilla tvillingarna läser tillsammans.

Maria sa...

Ja dom är så fina tillsammans!