torsdag 20 mars 2008


Hjälp vi ska till fjällen och har inte packat klart. Varför blir det alltid så här när vi ska resa någonstans? Vi ska få låna en stuga utan el och vatten. Jag börjar tro att det är mer än den här fyrabarnsfamiljen klarar av. I mitten av bordet tronar äldsta dotterns gosedjur Koa och Fanta, de största hon har tror jag. Jag bad henne ta med någon mindre, men det gick hon inte med på. Sonens längdskidor verkar vara kvar på skolan. Nä vi är inte bra på att planera, inte bra på att skriva listor. Men ikväll jobbar vi stenhårt på packningen, fast just nu har jag en välbehövlig paus.

3 kommentarer:

Maria sa...

Har för mig att vi för nästan precis två år sedan satt i erat vardagsrum och ni hade en packarhög på lilla soffan...i lika god tid som i år =)
Lilla A var fortfarande kvar i magen då...
Trevlig tur!!

PS. Känner igen det där med att de stora gosedjuren prompt ska med DS

Anonym sa...

ha ha känner igen mig massor....
ha en trevlig Påsk!

Maria sa...

Hej Maria
Ja vi brukar upprepa oss. Vi lär oss inte av våra misstag. Jag komer ihåg att du var så där mysigt gravid då.

He susanne
Blir faktsikt glad att någon känner igen sig. Glad påsk på dig med.