onsdag 26 mars 2008

Så fint


Jag vill visa vad jag köpt av en annan Maria, Maria på Jag blommar. Jag trivs både med mönstret och färgerna. Jag har även köpt en jätte fin fågel som hänger i fönstret, men just nu kan jag inte ta några kort med kameran. Det verkar som att man får välja på såna här mörka kort eller alldeles för ljusa kort. Jag är absolut inte intresserad av ta kort, har verkligen aldrig varit det. Kommer inte ens ihåg det där man lärde sig redan som liten om man ska ha solen i ögonen eller inte. Förstår ni vad jag menar? Men i alla fall har det här bloggandet varit bra, för nu tar jag åtminstone kort även om de är sneda och vinda, för mörka, för ljusa, för allt möjligt.
Men visst är de fina, brickan och underlägget?

5 kommentarer:

RANA sa...

Det här är ganska otroligt. I flera dagar har jag tänkt på dig, eller rättare sagt har jag tänk att jag måste hitta den bloggerskan, som jag dessvärre hade glömt bort både namn och bloggnamn på, men som jag visste bodde ihop med man och flera barn "och en massa rädslor". Eftersom jag hade missat att länka dig, hittade jag dig inte så lätt. Tänkte just börja läsa igenom gamla inlägg, för jag vet ju att jag hade dig där nånstans. Och så: ta-da. Du kommenterade idag, och vips, här är du. Bra. Jag ska genaste länka dig, så att jag inte tappar bort dig igen. :-)

Ja, jättefina saker du hade köpt. Jag är supersugen på att köpa en av hennes vackra tavlor, var jättefrestad, men måste hålla lite i slantarna en period.

Ang. bilder. Så roligt att du har "tvingats" ;-) börja fota genom bloggandet. Jag har själv precis återupptäckt fotandet.

Ha det bra, gumman. Nu ska jag länka dig på en gång!

Kram, Rana

RANA sa...

*Arghh* Jag blir galen på Blogspot. "Fel på sidan, fel på sidan". Med andra ord: går ej att länka just nu. Men så fort Blogspot har skärpt till sig så dyker din blog upp hos mig. :-) Kram.

RANA sa...

Ett par timmar senare.
(Känner mig lite som en creepy stalker, men jag får kliva över den känslan.)

Ja, hej, det är bara jag igen.. Nu funkar i alla fall Blogspotbajsportalen och jag har äntligen lyckats länka dig.

:-)

Kram och god natt, sen nån gång.
/Rana

Maria sa...

Hej!
Roligt att de kommit fram och passar hos er!!
Hoppas att fjällturen var bra (missade att läsa det före denna kommentar så jag ska läsa det inlägget sedan)

Maria sa...

Hej Rana
Men vilken tur att jag kommenterade hos dig just igår så du hittade hit igen. Det är långt ifrån jämt jag hinner skriva en kommentar utan det blir bara en snabbkoll på alla bra bloggar som finns. Vad kul att du vill länka till mig och att det funkade tillslut. Och du är ingen Creepy Stalker, jag lovar, utan bara ett trevligt besök här varje gång.


Hej Maria
De passar utmärkt hos oss, visst ser du att de gör det. Jag hade tänkt ha brickan i ett skåp när jag inte använder den, men den var för fin för det så nu får den stå framme istället.