fredag 25 januari 2008

Baka kaka



Batteriet i kameran tog slut när fem ungar, mina fyra och en kompis bakade en kaka igår efter äventyrsbad, hemsk lång bilfärd och samtidigt som mannen som jobbade och jag gick hemma och var färdig med dagen. Och jag tänkte att det här orkar jag bara inte. Men 10-åringen skulle ha med en kaka till ett knytis på skolan och han orkade baka. Jag är så glad för att han drev igenom baket för de hade så himla kul. Har jag någonsin så roligt i köket som de hade igår. Men det blev bara en enda bild innan kameran la av. Det blev en sockerkaka med hackad mörk choklad med apelsinsmak. De turades om att hacka choklad och här håller kompisen på som bäst. Så kul som de hade i köket igår tänker jag också ha lite oftare. Och de gillade kakan på knytiset.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att de hade så kul!

Trevlig helg!

Kram,
AnnaSv